INFO!!!PETUA HANCURKAN BATU KARANG DALAM PUNDI KENCING!!!!

(Kisah Benar)

Ana baru ziarah Sahabat karib di Semenyih… Beberapa hari lalu beliau tiba2 sukar buang air kecil…kemaluan membengkak… seharian menahan kesakitan…kencing…Setitik dua… Hinggakan kemaluan terpaksa di balut agar air kencing tidak menitis di seluar.

Sekitar jam 3 pagi, beliau yg menahan kesakitan terus ke bilik air…terasa nak buang airkecil, cukup sakit ketika itu kerana air kecil keluar setitik dua je…agak lama juga beliau menahan sakit.

Semasa menahan sakit dan meneran untuk buang air kecil…tetiba terpancut seketul batu (batu karang) dari kemaluannya. Inilah rupanya… Hampir Satu inci…Subhanallah.

Punca-puncanya:

– Kurang minum air.

– kuat merokok (perokok tegar).

– Banyak makan makanan bergula dan acid. Acid boric (mee kuning) antaranya, kesan gabungan sodium silica + pengawet = Asid boric.

– Suka sangat minum ais batu (teh tarik, air gas, air berwarna dan berperisa Etc).

– Makanan yg mengandungi gula dan kanji yang tinggi.

– Minuman-minuman…3 in one.

IKHTIAR DAN PETUA:

– Daun pecah beling/jin batu direbus + gula batu (seketul sebesar ibu jari) dan minum 2 kali sehari.
– Perlu diamalkan.. In shaa Allah batu karang akan hancur.

Yang paling penting….jaga perintah Allah swt….jaga makan…

Surah Al-Baqara, Verse 168:
يَا أَيُّهَا النَّاسُ كُلُوا مِمَّا فِي الْأَرْضِ حَلَالًا طَيِّبًا وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ


Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik, dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan; kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.

Moga dimanfaatkan… Sila share pada sahabat-sahabat yang lain.. Sumber– www.ohsempapa.com

Post a Comment