GAMBAR PEMANDU WANITA AUDI YANG BIADAB INI JADI VIRAL

Inilah wajah seorang pembuli jalan raya. Kelakar kan? Perwatakan nampak seperti seorang ibu. Saya memberikan isyarat mahu mengambil parking dari sebuah kereta yang akan keluar, selama 5 minit. 

Ketika saya mahu mengundurkan kereta untuk masuk ke ruang parking, pemandu kereta AUDI ini datang dari belakang dan terus masuk ke parking itu sungguhpun dia tahu saya telah menunggu lama untuk parking tersebut. 

Saya memberhentikan kereta di depan keretanya. Saya keluar dan menuju ke arahnya. Saya tak ketuk, saya beri isyarat menyuruh dia keluar atau menurunkan tingkap keretanya. Dia hanya memberikan respon enggan menuruti kemahuan saya. 

Kelakar, seorang kaki buli secara tiba-tiba menjadi seorang pengecut bersembunyi di dalam keretanya. 

Saya tak bawa sebarang senjata untuk menakutkan dia. Saya juga tidak berniat mahu menjerit pada dia. Saya hanya mahu bertanya, adakah dia dalam keadaan tergesa-gesa? Adakah dia perlu berbuat demikian? Jika ya, mengapa? 

Dia langsung tidak peduli. Saya rakam gambar dia. Jika anda zoom ke arah wajahnya, anda boleh melihat wajahnya yang ... menunjukkan betapa bangganya dia dengan dirinya dan tindakan 'kurang cerdiknya' itu tadi. 

Berhati-hatilah dengan pemandu kereta Audi AQ8 ini. - Melissa Ng.

Post a Comment