WOWW:LELAKI INI KONGSI 6 FAKTA BERKENAAN RED LIGHT DISTRICT DI KOTA AMSTERDAM...

Pagi tadi Faiz Dickie kongsikan 6 fakta menarik tentang salah satu lokasi di Red Light District iaitu adalah sebuah muzium yang didedikasikan khas untuk kegiatan pel*cu-ran. Wow, tempat pel*cu-r pun dah siap buat muzium kalau kat sini mahu kena serbu.
So semalam, instead of melakukan perkara yang tak berfaedah *ehem*, abang telah pergi ke Red Light Secrets iaitu sebuah muzium yang didedikasikan khas untuk kegiatan peIa--curan – something yang amat sinonim dengan Amstersdam.

Kalau kau gi area Red Light District ni, kau akan nampak sepanjang lorong tu penuh dengan tingkap-tingkap berwarna merah. Didalam tingkap tu akan ade gadis-gadis berpakaian sek-si menggeletis-geletis menggoda pelanggan. Wuuu *merendahkan pandangan* haha

Anyways, masa kat muzium tu, abang dapat pick up few facts yang menarik. Lemme share with you guys.
1. Setiap peIa--cur perlu menyewa ‘tingkap’ ni untuk berniaga. Sewanya adalah €150 sehari. Some of them tinggal di dalam ‘tingkap’ ni.

2. Kebanyakkan mereka berkerja selama 12 jam sehari 7 hari seminggu! Woah.

3. Bayaran yang dikenakan kepada pelanggan bermula serendah €50 sehinggalah beribu.

4. Tempoh langganan average setiap pelanggan adalah sekitar 6 minit sahaja! Haha sekejap je pun.

5. Segelintir peIa--cur ni adalah mangsa penipuan bf, mak hayam etc. Dorang dibawa masuk ke negara ni, passport di amik dan dipaksa berkerja as peIa--cur.

6. Most tingkap berwarna merah. Tapi kalau tingkap dipasang lampu purple, ia bermakna peIa--cur itu adalah transe--ksu--al ya. Hehe

Katanya, banyak lagi info menarik pasal tempat ni. Kalau korang nak cuba, boleh lah korang explore sendiri kat tempat ni untuk tambahkan lagi ilmu pengetahuan korang tu. Bayaran €8.50 to €10 sahaja.
Hmm, bila Faiz Dickie buat video baru pasal tempat ni? Hehe!KREDIT

Post a Comment